Popis

Pro našeho klienta v centru Brna hledáme uchazeče na pozici Asistent/ka servisu. Nastoupit můžete ihned.

Náplň práce:

-vystavování nabídek, objednávek a fakturace

-telefonická a převážně písemná komunikace s dodavateli, úřady a zákazníky jak v ČR tak v zahraničí

-příprava podkladů pro produktové, projektové specialisty, servisní techniky

-logistika zajištění dodávek ze zahraničí a ČR

-příjem, příprava a výdej zásilek

-organizace a odpovědnost za skladové hospodářství

-zajišťování a nákupy kancelářských potřeb

-administrativa spojena s chodem kanceláře

Požadujeme:

úplné SŠ (výhodou ekonomické vzdělání) s maturitou nebo VŠ s odpovídající praxí na podobné pozici

-znalost anglického jazyka na minimálně úrovni B1

-dobrou znalost práce na PC

-řidičský průkaz sk.B

-spolehlivost, samostatnost, časovou flexibilitu, přesnost a pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci

-pravidelnou docházku

-slušný vzhled a vystupování

Nabízíme

-práci na plný pracovní úvazek

-pracovní smlouva na dobu neurčitou

-plat 28 000 Kč

-jazykové a odborné vzdělávání

-příjemné pracovní prostředí

Místo výkonu práce

Označeno jako: , , ,